28 aug. 2011

Uppdrag på g...

Jag e rolig jag, alltid när jag gjort en tårta eller likn så tänker jag ja nu hoppas jag att någon vill ha en tårta snart men det lär nog dröja, och så kommer det en beställning några dagar senare hihi, sååå roligt!
Så nästa uppdrag är en tårta till min morfar som vi ska ta med oss när vi grattar honom på torsdag, blir nog en repris i smak, se Denna tårtan
Sen har jag ett uppdrag till och det är inget mindre än ännu en bröllopstårta, ska bli så kul och min hjärna går på högvarv just nu i kreativitet, jag har kommit på ett sätt att kunna göra en moussetårta och täcka den med sugarpaste utan att den smälter, ska bara se om det fungerar i verkligheten, i teorin ska det absolut inte vara några problem! Jag återkommer när jag testat klart!
Det ska dock vara 2 olika smaker på tårtan så blir två lager av en smak och tre lager av en annan.... Tror det blir najs!

Japp nu kallar sängen, jobbar panna i morgon ( långpanna= heldag= 8-21/22 tiden...)
Take care där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar