12 maj 2010

12 Maj 2010

JA, nu har jag varit aldeles för inaktiv på den här bloggen men nu ska jag försöka uppdatera lite mer...

Har faktiskt en beställning snart på en bröllopstårta till 115 personer så det är lite dekorationer som ska bli klara men kul är det... Tårtan ska bestå av chokladbotten, chokladtryffel, chokladmousse och passionsfruktsmousse, så himla gott!!!! Gjorde samma smaker fast även med hallonmousse till en nyårtstårta, supergod kombo!

Har köpt lite essenser av Borgeby kryddgård ska se om man kan smaksätta sp så den inte blir så tråkig i smaken o söt... återkommer om jag lyckas!!!

Annars har jag bara shoppat lite nya roliga saker från min favorit Kakburken bla det här urfina brudparet som ska vara topper på mina vänners tårta...
Kyssen, brudpar
Volangstavar till fina kanter
Volangstavar,  nr 1

Dessuton har jag investerat i en tårtställning så nu slipper jag bygga upp med sugrör och liknande om man inte särskilt vill ha en tårta som ser ut så!

/Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar