19 maj 2010

19 Maj

Nu är rosor och blad gjorda samt "fantasiblommor med så nu e det bara att göra tårtan, vilket jag tänkte göra i morgon med tanke på kylbristen, men vår mat får vila lite i rumstemp :) Fick hem roliga essenser från borgeby kryddgård idag så provade att smaksätta flowerpasten.... Blev med melonsmak och det fungerade toppenbra!!! Min sambo gillar inte alls sugarpaste men det här tyckte han var riktigt gott så kanske han kan börja gilla sp med :)

Finfint strössel fick jag också hem, o billigt var det!!!
Mina utfyllnadsblommor/fantasiblommor
Å så rosorna!

Var i blomsterhandelen och köpte björngräs. så fint det blir med rosorna!!!! kommer bilder när jga e klar med kreationen ;) vi får se om den överensstämmer med bilden jag har i mitt huvud ;)

/ Diana

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar