1 mars 2011

Tårtor framöver

Ja nu har jag suttit och modellerat både igår och idag. Tar sin lilla tid när man inte riktigt vet vad man sysslar med ;) det här med att modellera måste jag verkligen öva på, men det är roligt och nu har jag använt modelleringspastan från strössel och annat och den var smidig och följsam, vilket var bra.

Temat på de två tårtor jag ska göra är toy story och Rorri racerbil. Till en treåring så det e superkul men ja.... Toystory tårtan tänkte jag göra i sängform som jag sett andra göra på nätet och Rorri får köra på en lite väg med grönt gräs på sidorna. Ja det blir nog bra, brukar sluta okej iallafall...

Annars är det mycket på gång men inget jag kan skriva om än, spännande värre. Gäller iallafall både privatliv och yrkesliv.

Jag har blivit utsedd till testpilot för dr oetkers pizza traditione, berättar mer om det sen och ger mitt betyg på pizzan.

Har även beställt varor från bodystore, bl.a. Carobpulver, måste tappa vikt och tänte göra sånna carobbollar som faktiskt är riktigt goda och som iallafall jag kan ha som kvällssnacks... Och det skadar inte om sambon också gillar dem så jag slipper sitta där själv med dem....

Nu ska det lagas mat och roas en tvååring.... Kram

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få höra mer om det där "mycket på gång". På 60 sekunder har vi redan spottat fram flera idéer på vad det kan vara :)

    SvaraRadera