9 okt. 2010

Nya tårtor o annat

Nu har jag modellerat och modellerat och denna gång har det blivit en hund och en hundskål med ett ben i... Dessa kreationer ska imorgon hamna på en liten 4 årig tjejs födelsedagstårta, som jag från början tänkt göra lila men nu kommer att göra grön med gräs och blommor på, lite bättre till en hund eller vad säger ni.... Bild kommer förhoppningsvis imorgon....

Dessutom har jag mitt första "bröllopsmöte" imorgon och då ska vi diskutera tårta, smaker och utseende till ett bröllop i december.... Ska bli så himla kul att göra.... Ska bara fundera ut lite olika roliga dekorationer jag kan presentera för dem!

Ja annars har jag inte hunnit göra så mycket i tårtväg, lite kakor på jobbet är det hela... Kan rekommendera en bok som jag brukar använda på jobbet..... den heter Långpannans lov och har jättebra enkla recept som blir supergoda!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar