2 jan. 2011

Gott Nytt 2011

mina kära läsare och hoppas detta åren kommer att inehålla många spännande uppdrag! JAg har redan slutfört 2 st, dels min mammas födelsedagstårta och dels en bröllopstårta som jag gjorde från grunden, och dekorerade på 1,5 h då någon av mina kära kolleger "glömt" berätta för mig att bröllopsparet skulle ha tårta också, men som tur hade jag saker hemma (på jobbet) så jag klarade det men inte under optimala förhållande!!!

Nyårsdesserten blev LOVELY!!! JAg återkommer med receptet men vill lova att den är mödan värd!!! Ja såklart var huvudrätt och förrätt också underbart gott men i love desserts!!!!!!!!! 

I julklapp fick jag dessa Margaretheskål som jag verkligen rekommenderar, stabila och med lock!!!!
Ska köpa mig det mindre setet också!!!

Dessutom fick jag dessa: 
Le Creuset Rund Gryta 20 cm 2,4L Röd
Portionsgrytor, grymt söta och gissa om jag kommer att använda dem!!!! :)

Allt rött men det är ju vår accentfärg i vårt kök/vardagsrum som för övrigt går i svart och vitt..... Kanske skulle ta och lägga upp en bild en dag!!!

JA nu ska jag vila lite efter en lång dag av tapetsering mm...


1 kommentar:

  1. God fortsättning!
    Roligt med bröllopstårta! Och jätte fina presenter!

    SvaraRadera