4 jan. 2011

Tävling!!!

Då var det dags för en tävling här på bloggen för att fira in det nya året! JAg vet att den inte har något med tårtor, kakor mm att göra men nu inför det nya året vill vi väl alla känna oss lite fina och lyxiga, inte sant ;)


I den här tävlingen kan du vinna det här:

Alltså 6 prova på produkter från Clini Derm.
*Dagkräm
*Age Delay Serum
*Rengöringsmjölk
*Kräm mot extra torr hy
*Nattkräm
*Ansiktsvatten

Jag är med i något som heter Buzzador där man då och då får möjlighet att prova olika saker och även får några extraprodukter som man kan dela med sig av... I detta fallet hela 4 provkit alltså 4 vinster finns det!

Cliniderm har tagit fram ett sortiment som ska passa den nordiska kvinnan. Här har vi ju låg luftfuktighet och stora temperaturskiftningar. Torr luft innebär torr hy och i cliniderms produkter finns bla glycerin, propylene Glycerol och sorbitol som bevarar fuktbalansen i hyn i upp till 24 h.

Dessutom är förpackningarna lufttäta, hygineiska och lätta att tömma (enligt brochyren).
Själv har jag inte provat dessa produkter innan så det ska bli spännande att se vad man tycker om dem!

Så om du är intresserad av att prova dessa produkter, var med i min tävling!!!! Kom ihåg, det finns 4 priser i potten!!!

Reglerna:
För 1 lott:
1: Svara på frågan: Vilka två är hudens viktigaste skyddsbarriärer? (Svaret hittar du på http://www.aconordic.se/cliniderm.aspx )
2: Motivera varför du ska vinna.
För 2 lotter:
Gör ovan +
3: Länka till tävlingen via din blogg, eller mejla 3 kompisar och tipsa om tävlingen, skicka en kopia till min mejl.

Tävlingen pågår till den 23 Januari!

Lycka Till!!!
( Jag kommer inte publicera kommentarerna förrän tävlingen är avslutad )



3 kommentarer:

  1. Jag är med och tar en lott!

    Svaret är: Penetrations- och fuktbarriären

    Motivering:
    Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

    Hoppas på tur!!
    Mvh//Malin
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!

    Svar: Penetrations- och fuktbarriären

    Motivering:
    Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

    Trevlig söndag!
    Mvh Elin
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera
  3. Det är FUKT och PENETRATIONSbarriären.

    "Vårt speciella klimat, med stora variationer i både temperatur och luftfuktighet, innebär stora påfrestningar för huden.
    Vi lever dessutom i ett samhälle där livsstil ställer höga krav – både yrkesmässigt och privat."

    Så står det på Cliniderms sida och det låter precis som om de hade intervjuat mig innan de skapade sina produkter. Jag vistas både inne och ute dagtid och det leder till hudproblem. Testar gärna detta märke som är nytt för mig för hittills har jag inte hittat nåt som funkar.

    Nu hoppas jag på tur!

    Kram

    evamar

    SvaraRadera