3 feb. 2011

Influensa

Ja då har jag legat sedan i söndags kväll i influensa, eller förmodad influensa... Men idag känner jag mig bättre och måste ta itu med mina beställningar till helgen, och samla krafter till att jobba imorgon med... Som tur är så har vi lågsäsong på jobbet men skulle jobbat lite ändå med städning och sånt men det smög sig.... Jaja hälsan e ju viktigast, eller?

Till helgens tårtor har jag gjort converse i lila, lila prinsesskrona, lila text, ben ten, blommor mm.... Ja haft lite o stå i och bara kunnat göra lite itaget då jag kännt mig så matt och ont i kroppen, så gissa om det tagit tid, 0,5 h jobb, 1 h vila, 0,5 h jobb osv..... Nu ska jag baka bottnarna, som tur är så vill båda beställarna ha samma smak, hur ofta händer det, så det underlättar ju typ hur mycket som helst!

På återseende, å då visar jag upp de färdiga resultaten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar