10 nov. 2010

Awards

Jag har fått mina första Awards av Maddesmumms. Tack så jättemycket! Jag lägger dem här i samma inlägg.  


Cherry On Top Award

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

1:
Tack så mycket Maddesmumms, en tjej med en jättefin blogg och just nu en pågående kristyrskola!
3:
Jag älskar min familj bestående av dotter och sambo Jag ska börja med trädgårdsodling och läser allt som jag kommer över om detta
Dessutom älskar jag att måla om och pynta i hemmet

4:
(länkar- se nedan)



Även denna award fick jag från  Maddesmumms

Här skall man berätta 7 saker om sig själv och även skicka denna vidare.

1: Jag har spelat keyboard när jag var mindre
2: Älskar att sjunga och har gått i kyrkokör
3: När jag gick i grundskolan HATADE jag hemkunskap ;)
4: Har en lillebror som jobbar som flygledare
5: har jobbat som städerska, servitris och dagisfröken
6: Min dotter och min sambo är mina stöttepelare och min stora fanclub
7: Jag älskar våren

De jag skickar vidare till är:

3 kommentarer: