25 nov. 2010

Mormortårta

Idag hade jag en beställning på en tårta till en kvinnas jobb, hon firar att hon blivit mormor och ville ha med sig en tårta dit. Jag hade helt fria händer men lillkillens namn skulle vara med och tårtans smak skulle inte vara för "heavy". Så jag har spanat in allas converse och tänkte att detta passade denna tårtan! Är hyfsat nöjd, hade jag fått med tid på mig (2 dagar) hade den klart blivit bättre men men... Henner man som hämtade upp den blev dock nöjd så hoppas hon blev det med!
Här kommer bilder:



 Passionsfruktsmousse, vanilj och apelsinkräm, vaniljbottnar.


4 kommentarer:

  1. Den blev jättefin! Snygga skor och fint litet tåg.

    SvaraRadera
  2. Vann du inte den signerade kokboken förra gången? Då har du en ny chans nu... http://blog.godaremat.se/template_permalink.asp?id=266

    SvaraRadera
  3. Åh så fin tårta!!

    Veckans blogg är nu uppe, kika in och se om vann eller anmäl dig igen! =)

    SvaraRadera