10 nov. 2010

Dags för tjejfika




Då beger jag mig av på tjejfika. Cupcaksen är inspirerade av "Planet Cake"´s bok. En jättebra "nybörjar" bok men även för personer som hållt på ett tag, enkla och bra beskrivningar på olika saker.

Så här kommer lite bilder på hur jag gjort cupcaksen:

Först gjorde jag ett koniskt hål med en kniv
 Sen la jag i fyllningen, limekräm och satte tillbaka locket. 
Sen spacklade jag dem med fluffy white frosting. 
 Därefter la jag på ett "hudfärgat" lock....
 ...och dekorerade.



5 kommentarer:

  1. Så söta! Min kompis fick en pojk idag, skall nog fixa nått sånt här till henne ;-)

    SvaraRadera
  2. Vilka sötnosar! Hoppas jag får tillfälle att göra såna!

    SvaraRadera
  3. Åh så fina :D Vad duktig du är!

    Jag har en fråga du kanske skulle kunna svara på? Jag gillar o göra muffins men de blir ALLTID torra :( Har du något bra recept eller vet du vad jag gör för fel?

    Tack på förhand :D

    SvaraRadera