17 nov. 2010

Tävling

Tänkte bara påminna om min tävling här på bloggen och göra ett tillägg, om ni inte har en blogg går det bra att tipsa 4 vänner via mejl och skicka en kopia på mejlen till mig larsson.diana@gmail.com. Och efterson jag ej kan modifiera kommentarerna, vet ej hur man gör, så publicerar jag ej kommentarerna förrän tävlingen är avslutad! MVH Diana


Då var det dags för även den här bloggen att ha en tävling. För att fira att jag har nått 2000 besökare tänkte jag lotta ut det här fina smycket av Karamell Design. Tack Karamell Design för sponsringen!!!





Tävlingen går till så här:
*Skriv ett inlägg på din blogg där du berättar om och länkar till tävlingen.
*Skriv en kommentar på detta inlägg där du länkar till ditt inlägg samt svarar på frågan nedan. När jag godkänner kommentarerna kommer jag att markera svaren med en * istället för svaret.
*Se till så länkarna fungerar!

Så till frågan: Vad används den här till???


Om ingen svarar rätt kommer det att lottas bland den/de som varit närmst.

Lycka till!
Tävlingen avslutas den 30 November.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar